CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, March 18, 2009

Pengusaha Ikan Keli

Latar belakang Pengusaha keli (PulauGajah)


Saya Irfan Danish sesuai dengan nama syarikat saya Irfan Global Enterprise, Membekal Kanvas dan Membekal Benih Ikan Keli Di sekitar Perak dan Luar Negeri Perak, Harga yang saya bekalkan adalah berpatutan sesuai mengikut kepuasan pelanggan kami.


Ayah Mohd Faizal Bin Mukhtar adalah salah seorang pengusaha ikan keli bumiputra yang berasal dari kampung pulau gajah perak,perusahaan ikan keli adalah sektor yang dapat menjana keperluan pasaran ekonomi semasa. malah ia juga dapat menambahkan pendapatan yang lumayan bagi sesiapa yang berminat untuk menjalankanya.

Saya berharap agar sektor ini akan berkembang dari masa kemasa dan dapat mencapai kejayaan ke pasaran Global.

Peluang ini saya gunakan dengan sebaik-baiknya untuk menjana keperluan semasa dalam Era moden dan global kini.




0 ulasan: